reklama

Nahá

Nahá také množstvo čistého času tak intenzívne som asi nikdy nebola. A toľko ľudí ma nikdy nahú nevidelo. Ja som nikdy nevidela toľko nahých ľudí. A nie je to estetická nahota. Ale profesionálna, kúpeľná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Procedúra s názvom zrkadlisko- nahá (nie je to o pozeraní sa do zrkadla- nahá=), je to pobyt v minerálnej vode. Prvýkrát som tam bola sama, spokojná 20 minút v luxuse 40°C vody (ale zvládla by som aj studenší luxus)..Posledných päť minút som už sedela na schodíkoch spolovice von z vody. Niekto to rád horúce, niekto nie. Ďalšie razy už so ženami. Na posledný týždeň sa hádam nepridajú aj chlapi. Iná procedúra- Bahnisko- nahá. Je zvláštne vchádzať niekam nahá zhora po schodíkoch dole, kde už sú ľudia. Podľa časového rozvrhu to tak vychádza. Je to naozaj ako „pozerajte sa, idem". No kto by sa nepozrel, keď mám o tridsať rokov menej ako všetci v bazéniku? Ide mladosť..Viacerým teraz krivdím, mnohé decentne pozerajú inam. Ale niektoré veteránky naozaj očividne pozerajú po mne!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V rozpakoch som ale stále menej. Zo srandy som si povedala, že môžem ísť rovno po 28 dňovom začiatočníckom pobyte v kúpeľoch skúsiť striptérsku dráhu na privyrobenie si.Dobrý mesačný tréning bez červene na tvári, resp. bez červene pocitov, fyziologická červeň je prirodzene prítomná pri 40 °C vodičkách a bahne ešte výraznejšie ako pri nezmyselnej dvanásťminútovke na gymnáziu.

...Nie, ešte nie, včera ma do hydromasážnej vane ukladal pracovník, nie pracovníčka..Ešte nie som pripravená na profesionálnu prácu naháča, cudzí muži sú iní ako cudzie ženy. Ale nechápem, ako sa tam ten pán v bielom oblečku vôbec vzal, na ženských oddeleniach sú predsa len ženy ako pracovníčky!... Ešteže na mňa chlap nekydá bahno, to už by sa mohlo kúpeľníctvo zaradiť do inej zvláštne stimulačnej formy cestovného ruchu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spolubývajúca sa snažila urobiť revolúciu a dúfala, že sa zapojím aj ja a budeme chodiť na všetky procedúry v plavkách. Ona chodí. Už jej párkrát povedali: „ A to čo? My tu donaha!" Jej je to jedno. Ja sa držím zaužívaného „my tu donaha". Myslím, že by na mňa každý pozeral ešte s väčším záujmom (proste niečo pod päťdesiat sa tu už aj tak vymyká priemeru a štatisticky by to malo byť vyhodené ako vzorka, ktorá ničí meranie), keby som sa opovážila ísť v plavkách. Možno by bol aj nejaký jemný nátlak a vzbura, aby som si ich vyzliekla. Už som paranoidná. Bez reptania sa v kabínke vyzlečiem, nadýchnem sa a idem.. Ale niektoré chodby na stanovištiach nahých procedúr sú sakra dlhé. Niekedy sa cítim veľmi nahá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri vodnej gymnastike je našťastie predpísané „v plavkách". Keby sa tam praktizovalo „my tu donaha", to by bolo ako tie reklamy uprostred nočných filmov, kde nahé dievčatá pobehujú popred sieť a hrajú bedminton. Ale o nahotu klientov koniec koncov nikomu nejde. ..Aj keď po prečítaní knižiek od švédskych autorov, ktorými som obohatila svoj kúpeľný pobyt, kde je pedofilná a inak sexuálne deviantská polovica populácie, môže byť úchyl vlastne úplne každý a nikým si nemôžeme byť istí. Už mi bol napr. zložený kompliment na moju krásnu patellu operovaného kolena. Nerozrušil ma nijakým spôsobom, bol chutný..Ale keby mi niekto pochválil chodidlá, to by som sa už zľakla=).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Exteriér tela tu asi nikoho nezaujíma. Chce len pomôcť. Piešťany chcú pomôcť. V rámci stálej expozície Balneologického múzea si možno pozrieť aj ďakovné listy a barly, ktoré už po odchode z kúpeľného pobytu nebolo treba. Ja nič také ako barly nemám. Ale aj ja mám svoje prianie. Aj ja čakám zázrak. Hrať (oblečená) zase basketbal.

Edita Vyšná

Edita Vyšná

Bloger 
  • Počet článkov:  143
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada píšem.. o veciach, ktoré ma zaujali, oslovili, nahnevali. neznamená to, že to bude niekto ďalší považovať za hodné opisu;) ..na nič nekandidujem, iba by som bola ozaj rada, aby tí, ktorí kandidujú a budú zvolení, získali daný post pre to, lebo to nie sú zlodeji a skorumpované indivíduá, a nie pre to, lebo nimi sú a klamú až moc dobre.preto niektoré tak ladené články. Zoznam autorových rubrík:  envirorozjímanieUSAšportBruselSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu