reklama

Ako sa doriadiť

Myslela som si, že sa mi už nič horšie v tomto stave nemôže stať. Nemohla som začať semester v Prahe načas, lebo sa sama nedokážem skoro ani osprchovať. A tak vytváram barlovú kulisu doma, odštátnicované dvojča a mamka ma obskakujú a ja sa im za to odplácam aspoň ako kvalitný scrabble súper. Opäť som si roztrhla väz v kolene. Odišiel v tichosti a ja sa hnevám. Pestovala som si ho ako malé dievčatá dlhý pletený vrkoč. To bol ten stav, kedy som si nevedela predstaviť, že príde ešte môj väčší tromf.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Avšak včera som sa zobudila s neuveriteľnými bolesťami krčnej chrbtice. Pozrela som si na nete symptómy vyskočenej platničky a ešte nejakých iných potenciálnych príťaží. Keby ma nejaký študovaný doktor chcel náhodou poslať domov s tým, že na to moje nič postačí octanová masť a voltaren emulgel, tak sa ho fundovane opýtam, prečo vylúčil vyskočenie platničky.
Sestrička na neurológii uznala, že s barlami som cez naše snow a ice friendly mesto nedocupkala zo srandy, a že moja bolesť na odpadnutie ma kvalifikuje na akútneho pacienta, ktorý nemusí byť objednaný a ani sa nemusí zapísať ako 42-ý na papierik visiaci pred ordináciou.
Výsledok prehliadky bol nad očakávanie dobrý. Je to úžasný pocit zadosťučinenia, keď neotravujem doktorov zbytočne... Tak mi bol predpísaný molytanový golier, ktorý som si musela ísť vyzdvihnúť na ortopedické oddelenie. Domov som išla ako po autonehode. Ale v autobuse som sa aj tak musela zasmiať, keď mi prišla sms od mamky, že doma teda čakajú svojho vojnového hrdinu... Ak sa do nedele spontánne nerozložím, tak sa poberiem do Prahy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každopádne, ak sa len chcete urobiť na chvíľu indisponovaný, tak podľa môjho receptu sa len stačí doružova vyspať.

Edita Vyšná

Edita Vyšná

Bloger 
  • Počet článkov:  143
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada píšem.. o veciach, ktoré ma zaujali, oslovili, nahnevali. neznamená to, že to bude niekto ďalší považovať za hodné opisu;) ..na nič nekandidujem, iba by som bola ozaj rada, aby tí, ktorí kandidujú a budú zvolení, získali daný post pre to, lebo to nie sú zlodeji a skorumpované indivíduá, a nie pre to, lebo nimi sú a klamú až moc dobre.preto niektoré tak ladené články. Zoznam autorových rubrík:  envirorozjímanieUSAšportBruselSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu