Dobrá kampaň nevládnej organizácie

Autor: Edita Vyšná | 26.6.2014 o 22:18 | (upravené 3.8.2014 o 16:16) Karma článku: 2,02 | Prečítané:  293x

Je jedna závažná téma, ktorou sa ľudia neradi zaoberajú. Teda takých je viac, ale o mnohých ľudia čo to počuli, zašuškali, prižmúrili oči, nechceli vidieť , avšak priznávajú existenciu danej veci, skutočnosti.  Je ale jedna,  ktorá sa priznáva ťažko, lebo z nás robí neľudské bytosti viac ako iné témy. Je to téma neľudského správania sa k hospodárskym zvieratám. Nevládna organizácia Súcit vo svetovom poľnohospodárstve (Compassion in World Farming) prinútila ľudí vidieť, a to netradičným spôsobom.  Išlo o nevinné prestrojené predstavenie (video), o ktorom si ľudia mysleli, že je to obyčajná prednáška o Tajomstvách marketingu potravín.

Až na konci sa ľudia dozvedeli, že prednášajúca bola najatá herečka. Počas úvodných viet prednáška naozaj vyzerala štandardne a nebolo na nej nič pochybné. Ale napokon celý čas sa odborníčka na marketing držala predmetu prednášky- prečo ľudia kúpia to, či im predávajúci chce predať. Existujú tri tajné ingrediencie. Teda dve nie sú až také tajné, až tá tretia.

Prednášajúca začína hovoriť o hospodárskych zvieratách a už sa od tejto sféry nepohne. Prvým tajomstvom úspechu je obal. Šťastná krava, slová „čerstvé z farmy“, „od babičky“, „100% prírodné“ atď atď dokážu naozaj zázraky. K tomu stačí prihodiť slová o tom, že sme pokrokovejší, čistejší, hygienickejší, že veterina pokročila a dá sa krásne zaobaliť aj to, že väčšina spotrebovaných antibiotík na svete sa využila na hospodárske zvieratá. Ľudia v publiku sú šokovaní a nechápu.

A príde reč na poslednú ingredienciu úspechu predávajúcich potravinárske výrobky živočíšneho pôvodu. Pretože, ako povedala prednášajúca, bez tretej ingrediencie by spomínané dve nemali šancu na úspech. Bez tretej ingrediencie by si nikto nekúpil produkt vzišlý z týraného zvieraťa.

Ide o slová ukončujúce prednášku, v ktorých hovorí v mene reťazcov a ďalších zúčastnených v pyramíde predaja živočíšnych produktov: “Sila vedomej neinformovanosti je taká veľká, že nemôže byť zveličená. Tu ide o systematizovanú krutosť v obrovskom meradle a nám to prejde len preto, lebo každý je pripravený sa pozrieť inde a nevidieť. Ďakujem.“

A toto video je naozaj silné! https://www.youtube.com/watch?v=mKTORFmMycQ

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Slovan neplatí ani za nájom štadióna, mestu dlhuje takmer 400-tisíc eur

Hokejový klub nemá na výplaty ani na nájom štadióna. Vedenie tvrdí, že sezónu v KHL dohrá.

SVET

Člověk v tísni: Z Donecka nás vyhnala aj ruská propaganda

Ruské médiá tvrdia, že humanitárna pomoc je využívaná na špionáž, hovorí JAN MRKVIČKA.


Už ste čítali?