reklama

Sám, a sám

Aký musí byť človek osamelý, keď strávi celý deň na facebooku? Ako sám sa musí cítiť, keď hrá scrabble cez internet? Koho má doma asi starý neznámy človek, ktorý začne debatu s tým -koľko je hodín?- a potom to rozvíja- musím sa začať učiť cudzí jazyk? A čo pani, ktorá mi pochváli na autobusovej zastávke topánky a dostane sa až k tomu, že má rada vôňu klinčekov?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Človek, ktorého som spomenula ako prvého, je veľmi zaujímavý a má veľa známych..Koľko kamarátov, neviem. Ale dostatočne veľa, myslím. Ja ho mám dosť rada..Ale on asi zabudol, že naživo je zaujímavejší ako cez svoj facebookový profil.

Človek, ktorý hrá scrabble- akurát teraz, je moja spolubývajúca..Deprimovaná z celej Európy túžiaca už dva roky, ako študuje v Prahe -dva roky- vrátiť sa domov k Bajkalskému jazeru (to je ale sakra ďaleko..majú len o hodinu menej ako Austrália)..Môže to byť iný svet, s inými ľuďmi...V Prahe má rada vlastne iba kamaráta Číňana, kamaráta Rusa- tiež päť hodín lietadlom od Moskvy- a kamarátku Mongolku..Ja jej nevadím..Ale Čechov nemá rada.. Denne strávi na Skype asi 4 hodiny. V čistom...Možno aj čas má na počítači ten svoj, ruský, sibírsky..Minule mi povedala, že sa prechádzala po Staroměstskom námestí a rozplakala sa..Len tak..Teda nie "len tak", ale preto, lebo po Vianociach prišla zase do Prahy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tretím objektom je starý pán, ktorého vídam v posilňovni..Veľmi rád sa rozpráva s mladými ľuďmi, ktorí chodia do posilňovne...Mňa sa zatiaľ spýtal dvakrát koľko je hodín a predvčerom ešte spomenul to, že sa musí držať vo forme aj po duševnej stránke a začne hádam s tým cudzím jazykom, lebo ani v nebi sa už po česky nedohovorí..Má 69 rokov..Dvíha 90 kg v tlaku na lavičke..Ako veľmi sa potreboval rozprávať.. Zo stacionárneho bicykla som sledovala jeho debatu s chlapcom, ktorý síce chcel cvičiť, ale mal trpezlivosť s týmto pánom-Ktorý poctivo cvičí, ale ešte radšej sa v posilňovni rozpráva..

Najzvláštnejšia mi prišla 55-ročná pani, ktorú som dnes stretla na zastávke..Pristúpila, spýtala sa, kde som si kúpila svoje tenisky. Spomenula, že má psíka, a nepodarenú dcéru, s ktorou sa veľmi nerozpráva- to povedala s vtipom..Ale verím tomu..Vôňu klinčekov na mňa ešte nikto, koho som „poznala" tri minúty, nevytiahol. Bolo to smutné... Ale snažím sa v takýchto situáciách usmievať..Neviem, či to stačí..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šťastne konštatujem, že aj keď je mi niekedy smutno, tak kým mám čo robiť, na facebooku nie som, aj keď inak som na ňom závislá, Scrabble hrávam zásadne doma s mamkou a sestrou, v posilovni potrebujem cvičiť a potom kamarátom poviem, koľko už viem zdvihnúť zadným stehnom a koleno drží, a na zastávke zväčša len mlčky netrpezlivo čakám, kedy sa dostanem na miesto stretnutia s niekým, kto mi za to stojí a komu ja za to stojím.

Edita Vyšná

Edita Vyšná

Bloger 
  • Počet článkov:  143
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada píšem.. o veciach, ktoré ma zaujali, oslovili, nahnevali. neznamená to, že to bude niekto ďalší považovať za hodné opisu;) ..na nič nekandidujem, iba by som bola ozaj rada, aby tí, ktorí kandidujú a budú zvolení, získali daný post pre to, lebo to nie sú zlodeji a skorumpované indivíduá, a nie pre to, lebo nimi sú a klamú až moc dobre.preto niektoré tak ladené články. Zoznam autorových rubrík:  envirorozjímanieUSAšportBruselSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu