reklama

Čo si všimnete ako prvé?

Čo si ako prvé všimnete na druhom pohlaví? (resp. pohlaví, ktoré vás priťahuje, ak je to iné ako opačné pohlavie=))?  Oči, pohľad, farbu očí, hruď, hlavohruď, hlavohruď a bruško, nohy, zadok, úsmev, peňaženku alebo iné veci súvisiace s mierne zlatokopeckými úmyslami, mikinu, dĺžku sukne, psa, potkana na pleci, mobilný telefón, knihu, ktorú dotyčný/á akurát číta, obľúbenú značku oblečenia, dobošku, ktorú práve obhrýza, či je to tá istá, ktorú máte radi vy a teda je to spriaznená duša, úsmev, farbu zubov, súmernosť tela, veľkosť tricepsu brachii, veľkosť quadricepsu femoris, dĺžku mihalníc, existenciu výrazných očných zubov (Edward!), súmernosť tváre, šiltovku Orlando Magic alebo tričko Boston Celtics... Takže? Pamätajte si, že čo.=)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Počas jednej brigádnickej akcie v Prahe som sa dala do reči s Američankou Kim. Rozhovor so mnou následne nadviazali dvaja páni, mladí muži. Celkom boli zábavní. Vyšlo najavo, že sú to policajti, oblečení ale v civile. Nepovšimnutí (teda podľa toho, koľkým ľuďom ukázali svoje fascinujúce policajné preukazy) hliadkovali, či sa neudeje niečo nekalé na akcii tohto veľkého medzinárodného významu (koncert Rihanny). Po niekoľkých minútach mi podali svoje vizitky. Pre prípad, že by som v budúcnosti zaregistrovala nejaký čierny počin, mám sa ževraj hneď ozvať. Bolo to milé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kim sa ma po ich odchode spýtala na rodinný život v Európe.

„No..Rodina je základným pilierom spoločnosti=) chodí sa na dovolenky a doma sa hrávajú spoločenské hry, scrabble, rodina občas ide spolu aj v aute, nejdeme po samom ako v USA a v nedeľu občas aj spolu obedujeme."

„No, dobre, a ako vážne sa berie manželstvo? Aká je rozvodovosť?"

Neviem, kam to vedie, ale tak odpoviem.

„Aha..No tak rozvodovosť je už taká, že 1 z 3, možno už aj niektoré roky 1 z 2 manželstiev končilo rozvodom."

„Čo si prvé všímaš na mužovi?"

Dotazníček slečna?

„Úsmev?"

„Aha, tak ja si všímam obrúčku. To je už pre mňa akoby pravidlom. V USA si na to treba normálne až dávať pozor. A jeden z tých dvoch mužov mal obrúčku."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nechcem to zľahčovať, lebo mať partnera, ktorý si veselo flirtuje s prvou ženou, čo sa naňho usmeje, by sa mi nepáčilo. Nemám rada mužov, ktorí si nevážia svoje partnerky/ manželky. Ale kde sa podelo čaro osobnosti a osoby? Všímať si, či niekto je, alebo nie je podvodník, si asi treba v tejto dobe naozaj všímať, ale ako prvé?

Našťastie v našich končinách to také zlé ešte nie je. Alebo si aj my začíname všímať ako prvú existenciu manželskej obrúčky? Ja ostávam kaťdopádne ešte pri svojom.

Edita Vyšná

Edita Vyšná

Bloger 
  • Počet článkov:  143
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada píšem.. o veciach, ktoré ma zaujali, oslovili, nahnevali. neznamená to, že to bude niekto ďalší považovať za hodné opisu;) ..na nič nekandidujem, iba by som bola ozaj rada, aby tí, ktorí kandidujú a budú zvolení, získali daný post pre to, lebo to nie sú zlodeji a skorumpované indivíduá, a nie pre to, lebo nimi sú a klamú až moc dobre.preto niektoré tak ladené články. Zoznam autorových rubrík:  envirorozjímanieUSAšportBruselSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu