reklama

Rasizmus v basketbale..Aha

Keď som bola v Litve, nejakých smiešnych pár neonacistov som tam videla. Keď som bola v Litve, tak som tam ale videla aj najkrajšiu lásku k basketbalu, aká je len možná. Marcus Brown, afroamerický basketbalista hrajúci za Žalgiris Kaunas počas niekoľkých sezón, povedal, že litovskí fanúšikovia sú najlepší na svete. A na olympijských hrách bol fanúšik Litvy pokutovaný za rasistické prejavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Fanúšik po výhre Litvy (alebo počas zápasu) proti Nigérii začal hailovať a vydávať opičie zvuky. Slová obhajcu zneli, že jeho klient si myslel, že gestá sú akceptované, lebo sú akceptované aj doma. Tak to hádam nie. Ak je niekto taký primitív, že má rád basketbal a pozná ho a zároveň si myslí, že biela rasa je lepšia ako iné rasy, tak je mi z tohto sveta už naozaj smutno=)

Pokuta 2500 libier pre tohto pána v „bielom" mi celkom urobila deň. A hádam sa už nič také neobjaví.

Edita Vyšná

Edita Vyšná

Bloger 
  • Počet článkov:  143
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada píšem.. o veciach, ktoré ma zaujali, oslovili, nahnevali. neznamená to, že to bude niekto ďalší považovať za hodné opisu;) ..na nič nekandidujem, iba by som bola ozaj rada, aby tí, ktorí kandidujú a budú zvolení, získali daný post pre to, lebo to nie sú zlodeji a skorumpované indivíduá, a nie pre to, lebo nimi sú a klamú až moc dobre.preto niektoré tak ladené články. Zoznam autorových rubrík:  envirorozjímanieUSAšportBruselSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu